La nivelul RAJA S.A. s-au dispus noi măsuri de protecție a securității și sănătății personalului, dar și a abonaților, ce presupun schimbarea modului de lucru cu publicul, după ce a fost decretată starea de urgență.
Astfel, începând cu data de 17 martie 2020, în întreaga arie de operare, programul structurilor care implică relații cu publicul se va desfășura fără interacțiunea directă a angajaților RAJA cu persoanele din afara societății.
„În acest sens, clienții noștri au la dispoziție variante electronice sau telefonice pentru diferite operațiuni și asistență. Le recomandăm acestora să ne contacteze pe adresele de e-mail, prin formularul de sesizări, sugestii sau reclamații online și la numerele de telefon puse la dispoziție pe site-ul RAJA www.rajac.ro. Excepție fac casieriile RAJA, care vor avea program normal de lucru cu publicul. În acest sens, facem apel către toți clienții societății să evite crearea de cozi/aglomerație și să respecte distanța între persoane de cel puțin 1,5 metri” spune reprezentanții RAJA.
Numărul de Call Center 0241.924 precum și Contul de client on-line rămân în continuare operaționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru informații, reclamații, transmiterea consumului de apă, etc.
„Încurajăm clienții să utilizeze metodele de plată on-line a facturilor, prin intermediul contului de client RAJA, dar și prin transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare.
Conducerea societății a luat măsura asigurării funcțiilor esențiale în peste 100 de puncte de lucru, prin muncă în condiții de izolare, în vederea furnizării serviciului esențial – apă potabilă, pentru populația din întreaga arie de activitate.
Suntem pregătiţi să facem faţă tuturor provocărilor generate de răspândirea COVID-19 şi să asigurăm continuitatea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare pentru toți consumatorii.”, au mai spus reprezentanții SC RAJA SA.