Începând cu data de 17 martie 2020, relația directă cu publicul a fost suspendată pentru o perioadă nedeterminată.
Abonații RAJA au la dispoziție variante electronice sau telefonice la care pot apela pentru diferite operațiuni și asistență specifică.
Contracte: serviciul.contracte@rajac.ro;
tel. – 0241/486.516 – Particulari / Asociații de Proprietari
– 0241/486.538, 481.217 – Agenți Economici.
Facturare: serviciul.facturare@rajac.ro; tel. 0241/481.208
Direcția Comercială: directia.comerciala@rajac.ro
Avize Constanța: avize@rajac.ro; tel. 0241 481 487 / 0241 481 223
Relații clienți: serviciul.relatiiclienti@rajac.ro; tel. – 0241.924, tastele 4/5/6
Centrul Zonal Constanța – czconstanta@rajac.ro
Centrul Zonal Vest – czvest@rajac.ro
Centrul Zonal Nord – cznord@rajac.ro
Centrul Zonal Mangalia – czmangalia@rajac.ro
Centrul Zonal Interjudețean – czinterjudetean@rajac.ro
Centrul Zonal Buftea – czbuftea@rajac.ro
Centrul Zonal Predeal – czpredeal@rajac.ro
Centrul Zonal Onești – czonesti@rajac.ro
Orice alte informații, documente specifice, date de contact, se regăsesc pe site-ul www.rajac.ro. Documentele, înscrisurile sau actele specifice, pot fi transmise pe adresele de e-mail comunicate.
Numărul de Call Center 0241.924 precum și Contul de client on-line rămân în continuare operaționale 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
„Casieriile RAJA, au program normal de lucru cu publicul însă, facem apel încă o dată către toți clienții societății să evite aglomerația și să respecte distanța între persoane de cel puțin 1,5 metri. Încurajăm clienții să utilizeze metodele de plată on-line a facturilor, prin intermediul contului de client RAJA, dar și prin transfer bancar, direct debit, Pay-Point, Payzone, Westaco, în incinta magazinelor „La doi Pași” și la unitățile bancare.”, spun reprezentanții societății.