SC RAJA SA a implementat sistemul call center pentru preluarea indexului autocitit de către fiecare abonat al societății. Acesta funcționează sub forma unui robot telefonic și va fi pus la dispoziția consumatorilor începând cu data de 25 iunie 2015.
RAJA pune accent pe satisfacția clienților săi și pentru că timpul acestora este foarte prețios, noul serviciu reduce timpul de așteptare și rezolvă preluarea tuturor apelurilor. “Nu răspunde nimeni” sau “sună ocupat” nu vor mai exista, serviciul fiind disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Pentru a beneficia de sistemul call center, utilizatorii trebuie să cunoască codul de abonat, disponibil pe factură, indexul afișat de contor și perioada de transmitere a acestuia. Indexul se citește fără zecimale (cifrele de după virgulă) și se transmite cu 5 zile înainte de perioada de consum înscrisă pe factură, pentru a putea fi luat în calcul la facturare. Utilizatorii RAJA trebuie să înţeleagă necesitatea respectării perioadelor de facturare, iar în cazul în care există nelămuriri privind transmiterea autocitirii se pot adresa Serviciului Relaţii Clienţi la numărul de telefon 0241.486.527 sau 0241.486.507. Pentru abonații care dețin mai mulți contori pe sistemul de alimentare cu apă, transmiterea indexului se va face pe fiecare apometru în parte, pe baza seriei aparatului de măsură (ultimele patru cifre din seria contorului).
Totodată, SC RAJA SA îşi rezervă dreptul de a nu utiliza pentru facturare indexul transmis dacă indică variaţii mari de consum faţă de medie, sau dacă se constată că este necesară efectuarea unei citiri de către reprezentantul societății. Asigurarea accesului la contor este singura cale de a oferi un serviciu corect facturat şi posibilitatea de a avea un control asupra consumurilor şi a funcţionării instalaţiilor interioare.
Pentru a putea transmite indexul contorului de apă utilizatorii trebuie să apeleze numerele de telefon cu tarif normal: 0241.924; 0241.541.953 sau 0241.695.343, urmând a fi ghidați de mesajele generate de aplicație.