Primăria Municipiului Constanța anunță că, de mâine, 25 octombrie 2018, traficul rutier în zona Tomis II, în perimetrul delimitat de străzile Nicolae Iorga, Mircea cel Bătrân , Ion Rațiu și bulevardul Mamaia, va fi resistematizat, iar regulile de circulație vor fi schimbate.
Pentru fluidizarea traficului, se vor institui noi sensuri unice:
- Strada Dobrogei, tronsonul cuprins între strada Maramureș și bulevardul Mamaia, cu sensul spre bulevardul Mamaia;
- Strada Timișana, tronsonul cuprins între strada Maramureș și bulevardul Mamaia, cu sensul spre strada Maramureș;
- Strada Petru Vulcan, tronsonul cuprins între strada Mircea cel Bătrân și strada Maramureș, cu sensul spre strada Mircea cel Bătrân;
- Strada Crișana, tronsonul cuprins între strada Dr. Sadoveanu și bulevardul Mamaia, cu sensul spre bulevardul Mamaia;
- Strada Aprodul Purice, tronsonul cuprins între bulevardul Mamaia și strada Chiliei, cu sensul spre bulevardul Mamaia;
- Strada Bibescu Vodă, tronsonul cuprins între bulevardul Mamaia și strada Chiliei, cu sensul spre bulevardul Mamaia;
- Strada Romană, tronsonul cuprins între strada Vasile Lucaciu și strada Nicolae Iorga, cu sensul spre strada Nicolae Iorga;
- Strada Ion Adam cu sensul spre Nicolae Iorga;
- Strada Dr. Sadoveanu cu sensul spre strada Ion Rațiu;
- Strada Laic Vodă cu sensul spre strada Crișana;
- Strada Ion Andreescu, tronsonul cuprins între Ion Rațiu și strada Crișana;
Strada Radu Calomfirescu, tronsonul cuprins între strada Ion Rațiu și strada Petru Vulcan, cu sensul spre strada Vulcan; - Strada Nicolae Bălcescu, tronsonul cuprins între strada Chiliei și strada Maramureș;
- Strada Chiliei, tronsonul cuprins între strada Ion Vodă și strada Nicolae Iorga, cu sensul spre strada Ion Vodă.
Mâine, 25 octombrie 2018, va începe procesul de înlocuire a indicatoarelor rutiere, care se va desfășura pe parcursul mai multor zile, conform planului aprobat de Serviciul Rutier Constanța.
Rugăm conducătorii auto să manifeste atenție sporită în zonă și să respecte semnificația indicatoarelor de circulație.
Vă mulțumim pentru înțelegere!
Schimbarile acestea rezolva foatte putin traficul unui oras foarte aglomerat. Trebuie luate masuri mai multe de directionare de sensuri unice asa cum sunt in Brasov unde bulevarde intregi au sensuri unice.
Deasemeni propun primariei sa faca parcari cat mai multe…
Se pot marca cu culoare albastra parcari pe marginea soselelor delimitate fiecare din ele ptr ca masina sa ocupe strict patratelul desenat…
Sa se faca parcari etajate in spatiile libere si sa fie platite….
Sunt necesare pasaje in intersectiile aglomerate care sunt din e in ce mai multe…
Arhitectul sef al Constantei sa-si puna amprenta asupra dezvoltarii orasului. Cum este posibil intr un cartier nou precum cel din Tomis plus sa se dea autorizatii de constructie la o multime de blocuri hidos construite si atat de apropiate intre ele incat vecinii din imobile apropiate sa ,,poate sa si dea mana intre ei”?
Nu mai vorbim de parcari, spatii verzi, strazi betonate de proasta calitate si guri de canalizare oriunde nu te astepti pe carosabil.
Aici a fost teren viran foarte mare…
De ce nu se pot face gurile de canal numai pe o parte a strazii?
O alta problema este cea a cablajelor supraterane de tot felul….
Urat oras avem, urat oras dezvoltam.
Sensuri unice ar fi necesare pe str. Pandurului( intrare ) si str. Hatman Arbore( iesire),ultima fiind chiar fara restrictii de gabarit ! Nu se tine cont de greutate si lipseste si semnul care interzice acest lucru. Solutia ideala pt. cei responsabili a fost introducerea unei taxe de trama stradala DUPA de s-a construit un sens giratoriu ! Sens giratoriu care nu a tinut cont de planul topografic si de cel de situatie : „sustenabilitate” facuta dupa cote,geometrie,pozitionare in plan a constructiilor pe terenul natural concentrate toate intr-un cartier de locuinte vechi; case sub nivelul strazii,carosabil ce inunda aceste rezidente construite in anii `70 la fiecare ploaie mai serioasa . Retea de cai de comunicatie majora strada aceasta ! Necesita masuri suplimentare de siguranta si datorita schimbarii radicale a conditiilor meteo!