Autoritatea Navală Română pune la dispoziția persoanelor interesate, începând de astăzi, serviciul TELVERDE.
Numărul alocat acestui serviciu este 0800 500 100, care poate fi apelat gratuit din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, 24 de ore din 24.
Având în vedere că asigurarea siguranței navigației este principalul obiectiv de activitate al instituției, problemele legate de siguranță vor fi tratate prioritar.
Astfel, în urma formării numărului, persoana fizică este îndrumată pe două componente: semnalarea aspectelor legate de siguranța navigației și semnalarea aspectelor legate de alte domenii de activitate gestionate de Autoritatea Navală.
La preluarea apelului, persoanele vor furniza datele proprii de identificare, respectiv: nume, prenume, adresa de domiciliu, număr de telefon şi e-mail.
Menționăm că Autoritatea Navală Română este înregistrată ca operator de date cu caracter personal la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, având numărul de înregistrare 1307
După primirea semnalului sonor apelantul are la dispoziție 3 minute pentru formularea mesajului.
Mesajele sunt preluate și tratate de către compartimentele de specialitate din cadrul ANR, în funcție de specificul problemei.
Serviciul TELVERDE al Autorităţii Navale este pus la dispoziţia publicului pentru a facilita accesul la informaţiile din domeniul de activitate al ANR, pentru a creşte gradul de transparenţă instituţională şi a combate birocraţia în relaţia cu publicul.