Vlatko Dimov, consultant de comunicare și PR, spune că un subiect care a schimbat dinamica în campania electorală și care l-a ajutat pe Stelian Ion, candidatul USRPLUS, este episodul „Garsoniera”.
„Dacă nu am fi avut acest subiect, extrapolat la nivelul acesta, cred că USR nu depășea 18%”, a spus Dimov.
Acesta a explicat că se creează o situația de victimizare atunci când vezi un om care se zbate, care încearcă să demonstreze ceva în viața sa profesională, în viața sa publică, și când are oarecum are o decență, indiferent cum a fost obținută garsoniera.
„Când vezi un om care stă împreună cu doi copii, într-un spațiu restrâns, oarecum empatizezi cu el. A fost un subiect care i-a dat și lui tribuna ca să fie mult mai vulcanic.”, a mai spus Vlatko Dimov.
Specialistul a subliniat însă și o greșeală, bazată pe lipsa de experiență, a candidatului: a intrat prea mult în acest subiect și nu s-a concentrate pe problemele orașului.
Stelian Ion a obținut circa 24,31% din voturi și s-a clasat pe locul al doilea în cursă, după Vergil Chițac – 28,49%, dar înaintea lui Decebal Făgădău – 24,19%.
Vlatko Dimov a fost consultantul de comunicare principal în campania lui Mihai Lupu, câștigătorul funcției de președinte al Consiliului Județean Constanța.
Declarațiile au fost făcute în timpul emisiunii „Realitatea locală”, la Dobrogea TV, pe care o puteți urmări mai jos.