Un constănțean ne-a scris pentru că nu are apă de două săptămâni, deși inițial s-a comunicat că ar fi vorba despre o oprire de numai două zile.
Iată mesajul său:
„De două săptămâni, la Punctul Termic 53 de pe strada Soveja nu este apă caldă (și cred că problema este generalizată pentru Tomis 3 și Tomis Nord). A fost oprită pentru niște lucrări programate timp de două zile, însă de la finalizarea acestora, apa caldă nu a mai revenit. Când sunăm la Termoficare, primim același răspuns în fiecare zi: din cauza lucrărilor de modernizare, nu se poate ridica temperatura apei la parametrii normali. Nu a fost publicat niciun anunț pe site, nici o informare către cetățeni. Apa curge pe țeavă, iar noi consumăm apă rece, așteptând și sperând că va veni apă caldă. Totuși, apa rece consumată în acest mod o plătim ca apă caldă. Metri cubi de apă pierduți și plătiți de cetățeni înșelați de Termoficare.
Pe lângă aceasta, ni s-a promis că de sâmbătă va veni căldura, însă caloriferele sunt la fel de reci. Dacă nu pot ridica temperatura din cauza lucrărilor de modernizare, de ce nu opresc lucrările până la primăvară, când ar putea continua, astfel încât să avem și noi apă caldă în mod normal? Ca să nu mai spun că, dacă vreau să depun o reclamație la Protecția Consumatorului online, trebuie să scanez un document și să fac și un selfie pentru a-l trimite. De unde până unde aceste măsuri? Nu este de ajuns să le dau adresa de email și numărul de telefon pentru a mă contacta? Altă bătaie de joc și acolo. În loc să fie simplu să depui o reclamație, complică totul pentru a te face să renunți. De unde știu eu că site-ul lor este de încredere?
Am ajuns la disperare din cauza nepăsării celor de la Termoficare și a Primarului de Eforie…”
Ce spune Termoficare Constanța SRL
Termoficare Constanța SRL ne-a informat că în această perioadă se desfășoară ultimele lucrări de modernizare a magistralei M2 de transport a agentului termic primar, la capătul căreia se află cartierul Analdachioi, zona Grăniceni și cartierul Tomis Nord.
Aceste lucrări au afectat parametrii de furnizare la apă caldă de consum și încălzire în aceste zile.
În data de 29.10.2024 se vor executa lucrări de conectare a unui tronson de conducte magistrale noi, eliminând totodată provizoratul de pe strada Biruinței.
„Ultimele lucrări care se execută în această toamnă pe magistrala M2, amplasate pe străzile Dezrobirii, Costache Negruzzi, Eugen Tanța și Egretei se vor finaliza în următoarea perioadă, iar după aceea vă vom asigura necesarul de căldură și apă caldă de consum fără probleme în zonele afectate.”, au transmis reprezentanții companiei.
Dacă ați văzut în localitățile din județul Constanța probleme despre care vreți să scriem, vă rugăm să ne scrieți la contact@ct100.ro, să ne lăsați un mesaj pe pagina de Facebook sau să ne trimiteți un mesaj pe WhatsApp, la numărul 0735.938.999. Fotografiile și filmările sunt binevenite.
Recomandări:
Vocea constănțeanului: În loc de parcările promise acum 4 ani avem o groapă de gunoi
Vocea constănțeanului: Se taie copaci sănătoși VIDEO
Prostia s-a reliefat inca din start .alegerea modernizarii retelei de incalzire centralizata a fost doar o oportunitate de imbogatire a celor care au proiectat si efectuat lucrarile (total neoportune ).Niciun fel de studii serioase despre acest subiect.Oricum ,nu acestea vor fi ultimile lucrari ci inca zece ani vor fi necesare mereu lucrari …..Apoi dela capat, se va face o alta propunere de modernizare a modernizarii .Ceva in genul solicitarilor recente de a se efectua lucrari de modernizarea modernizarii facute in zona peninsulara in urma cu putini ani (o alta afacere murdara pentru care nu raspunde nimeni ).Asa arata un oras SMART
Si eu locuiesc in zona,si in ultimele doua saptamani am tot incercat la robinetul de apa calda sa vina apa calda pe care oricum o platesc la un pret f.mare,dar am avut parte de o apa mai rece decat cea rece in conditiile in care nu am avut nici un comunicat din partea Termoficare,nici o informare sau înştințare .Consider ca a fost un furt grosolan din partera lor,si acum si de-a lungul timpului, eu consumand apa rece iar ei lundu-mi banii pe apa calda.
Eu ma gandesc serios sa-mi caut dreptatea nu la Protectia Consumatorului ,ci pe calea Justitiei.
Nu stiu de ce s-a investit atatia bani in reteaua de termoficare si pentru cine,ca eu sunt hotarat ca in primavara sa ma debransez din cauza modului de tratare a clientilor sistemului centralizat,de hoție pe față.
Regret ca nu am facut acest pas mai devreme,si ca mine sunt mulți care au aceleasi nemultumiri si vor proceda la fel.
Nici la punctul termic 177 nu a mai revenit apa calda după întreruperea anunțată.
Aceasta intrerupere nu e anunțată nicăieri.
S.au laudat atat ca se da drumul la valdura pe data de 26 octombrie 2024 ,toti locuitorii orasului Constanta vor avea caldura…….suntem in data de 29 octombrie si nici picatura de caldura nu am avut,se îmbolnăvesc copiii in casa de frig pentru ca nici caloriferul electric nu face fata…..o bataie de joc din partea unor incapabili…..de apa calda nu mai zic ,este sloi,iti ingheata mainile cand speli o farfurie iar pretul pe care il platim este de apa cald ,….o alta inselaciune…..